časté dotazy našich zákazníků
DOBRÝ DEN zasíláte zboží i mimo území čr např.na slovensko? dobrý den zasílání na slovensko bylo zrušeno dodáváme pouze na území české republiky. |
dobrý den v jakém stavu musí být stará zálohovaná náprava? dobrý den,náprava kterou chcete vrátit jako starý kus nesmí být ohnutá např, po nehode,nesmí mít prasklé torzní tyče a nesmí být rozebraná,nevadí např. když je zatuhnutá nebo jsou kola do ,,A,, či jedna nebo druhá strna je vykloněna,toto je běžné opotřebení. |
dobrý den ,co znamená zadní repasovaná náprava na můj citroen či peugeot,a co tato náprava obsahuje? Dobrý den, repasovaná náprava je opravená použitá náprava ,obsahuje nove čepy a ložiska zadní nápravy ,neobsahuje čepy kol ,které se musí použít z Vaší původní nápravy. |
nejsem si jist s výběrem zboží poradíte mi? ano stačí zaslat info o vozu a jaký díl potřebujete,zboží Vám dohledáme a naceníme,tato možnost je i uzboží které není nahrané na eshopu. |
dobrý den,mohu si zboží vyzvednout osobně? Dobrý den,ano tato možnost je,zboží je možno vyzvednout na výdejním místě AUTOPB náhradní díly,Nádražní 43,33901 Klatovy,zde je možno také uplatnit reklamaci popř.výměnu zboží. |
dobrý den,jsem autoservis,jakou dostanu slevu? Dobrý den,při první objednávce slevy nedáváme žádne,po určitém objemu objednávek řešíme slevy individuálně,raději nabídneme slušnou cenu než zboží nadhodnotit a po té z něj dávat slevu jak je zvykem u většiny českých velkoobchodů. |