chladící kapalina TOTAL GLACELF SUPRA
červená/růžová
koncentrát Více
Typ oleje (maziva) | chladící kapalina |
Použití | určený do chladících systémů všech spalovacích motorů osobních a užitkových vozů, stavebních strojů a zemědělských traktorů, GLACELF CLASSIC se používá naředěný demineralizovanou vodou (< 8F), s níž vytváří kapalinu , jež chrání chladící systém proti zamrznutí a přehřátí, za účelem vytvoření správné směsi je nutno zajistit dokonalé promíchání GLACELF CLASSIC s vodou, minimální koncentrace 33%, maximální koncentrace 70% |
SPEC. VÝROBCŮ | AFNOR NF R 15-601 • ASTM D 3306, D4956 A D4985 • BS 6580 • DAIMLERCHRYSLER • MERCEDES-BENZ p325.3 (nemrznoucí směs) • VW, AUDI, SEAT, SKODA G12 • MAN, LEYLAND TRUCKS, FORD, SCANIA, JAGUAR, OPEL-GM, RENAULT TRUCKS |
servisní interval výměny oleje | Během intenzivních testů užitkových vozidel byla prověřena ochrana GLACELF AUTO SUPRA –37°C : - Přes 650 000 km (8000 hodin) v kamiónech - Přes 250 000 km (2000 hodin) v osobních vozidlech Doporučuje se měnit kapalinu dle najetých km nebo max. do 5-ti let |
BARVA | fluorescentní oranžová |
skladovatelnost | 5 let (ideální teplota od 5°C do 25°C) |
pH roztok 50% | 8,3 |
alkalická rezerva (5,5 pH) v ml | 6,2 |
teplota tvorby krystalů (roztok | -37 |
bod varu (roztok) | 110 |
bod varu (koncentrát 50%) | 172 |
Přepravní váha: | 1 kg |
Díky elektrochemické reakci se organické inhibitory nespotřebávají a garantují tak prodlouženou životnost kapaliny a maximální chlazení motoru.
- V kapalině se díky organickým inhibitorům nevytváří film tvořící produkty oxidace a úsady, tak jak tomu býva u konvenčních kapalin. Je tak zajištěn optimální přenos tepla.
- GLACELF AUTO SUPRA neobsahuje silikáty, fosfáty, chromáty, nitráty, bór.
- Veškeré kapaliny na bázi monoetylenglykolu tvoří speciální průmyslový odpad a musí být likvidovány dle zákonných předpisů